به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران، جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست باتمانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور مدیران شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان سایر دستگاههای اجرایی عضو کارگروه، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه، باتمانی با اشاره به اهمیت سلامت عمومی، بر لزوم همافزایی دستگاههای اجرایی برای مقابله با چالشهای تهدیدکننده سلامت شهروندان تأکید کرد.
وی اظهار داشت: «تأمین امنیت غذایی و نظارت مستمر و دقیق بر فرآیند تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی ضروری است.»
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در ادامه افزود: «دستگاههای متولی موظفاند با تشدید نظارتهای میدانی بر واحدهای صنفی، رستورانها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نسبت به ارتقای سطح بهداشت عمومی اقدام کنند.»
در ادامه این جلسه، مدیران حوزه بهداشت و درمان گزارشی از وضعیت شاخصهای بهداشتی شهرستان و اقدامات انجامشده در راستای پیشگیری از چالشهای موجود ارائه کردند.
پس از بررسیهای لازم، تصمیماتی برای هماهنگی بیشتر میان ادارات ذیربط و مدیریت بهتر موضوعات مطرحشده اتخاذ شد.
گفتنی است، کارگروه سلامت و امنیت غذایی بهصورت مستمر و با هدف پایش وضعیت بهداشت شهرستان و رفع چالشهای احتمالی در حوزههای سلامت محیط، آب و امنیت غذایی تشکیل میشود.







| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 34 |
| تاریخ بروز رسانی | 1402/12/17 |
| بازدید امروز | 85 |
| بازدید دیروز | 125 |
| بازدید کل | 67980 |

