دکتر امید بنفشی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران، با صدور پیامی فرارسیدن ایام حزن انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران، متن پیام تسلیت دکتر بنفشی بدین شرح است:
«بسمالله الرحمن الرحیم»
«اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ»
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و تمامی شیعیان و آزادگان جهان، بهویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان کامیاران و همکاران گرامیام در حوزه سلامت تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
واقعه عاشورا، تجلیگاه ایثار، آزادگی، شجاعت و درس بزرگ ایستادگی در برابر ظلم و بیعدالتی است. مکتب حسینی، مکتبِ «خدمت بیمنت» و «فداکاری» برای ارزشهای والای انسانی است؛ آرمانی که پیوند عمیقی با رسالت جامعه پزشکی و درمانی دارد. امیدوارم در این ایام حزن و اندوه، همگی بتوانیم با تأسی از منش و اخلاق امام حسین (ع) در مسیر خدمت به خلق و ارتقای سلامت جامعه گام برداریم.
از خداوند متعال مسألت دارم که توفیق درک واقعی پیام نهضت عاشورا را به همه ما عنایت فرماید و قلوب ما را به نور معرفت حسینی منور گرداند.
دکتر امید بنفشی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 34 |
| تاریخ بروز رسانی | 1402/12/17 |
| بازدید امروز | 85 |
| بازدید دیروز | 125 |
| بازدید کل | 67980 |

