به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار، دکتر معصومه الماسپور، رئیس بیمارستان امام حسین(ع) بیجار، با اشاره به عملکرد این مرکز درمانی در سهماهه نخست سال ۱۴۰۵، از ارائه گسترده خدمات تخصصی و درمانی به شهروندان خبر داد و گفت: بیمارستان امام حسین(ع) بهعنوان مهمترین مرکز درمانی شهرستان، در سهماهه اول سال جاری با بهرهگیری از توان علمی و تخصصی کادر درمان، خدمات متنوعی را به بیماران و مراجعان ارائه کرده است.

دکتر الماسپور در ادامه گفت: در این مدت، ۱۷ هزار و ۹۵۴ نفر در بیمارستان پذیرش شدهاند و ۱۸ هزار و ۶۹۵ نفر نیز از خدمات اورژانس این مرکز بهرهمند شدهاند که نشاندهنده نقش محوری بیمارستان در ارائه خدمات فوریتی و درمانی به مردم منطقه است.
رئیس بیمارستان امام حسین(ع) بیجار با بیان اینکه طی این مدت ۳ هزار و ۲۶ بیمار در بخشهای مختلف بیمارستان بستری شدهاند افزود:در اینمدت ۹۶۲ عمل جراحی با موفقیت انجام شده و ۱۸۷ مورد زایمان نیز در این مرکز به ثبت رسیده که بیانگر استمرار ارائه خدمات ایمن و مطلوب در حوزه سلامت است.
وی با اشاره به خدمات تشخیصی بیمارستان خاطرنشان کرد: در سهماهه نخست سال ۱۴۰۵، تعداد ۱۲ هزار و ۳۶۸ آزمایش تشخیصی و ۹ هزار و ۳۴۳ خدمت رادیولوژی برای بیماران انجام شده است. همچنین یک هزار و ۳۳۵ نفر از خدمات درمانگاههای تخصصی بیمارستان بهرهمند شدهاند.
الماسپور ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات درمانی، افزایش رضایتمندی بیماران و توسعه خدمات تخصصی از مهمترین اولویتهای این مرکز است و تمامی کارکنان با تعهد و مسئولیتپذیری در مسیر تحقق این اهداف گام برمیدارند.
دکتر الماسپور در پایان تأکید کرد: بیمارستان امام حسین(ع) بیجار با تکیه بر دانش، تجربه و همدلی کارکنان خود، همچنان در مسیر ارائه خدمات مطلوب و صیانت از سلامت شهروندان تلاش خواهد کرد.
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 37 |
| تاریخ بروز رسانی | 1401/10/19 |
| بازدید امروز | 91 |
| بازدید دیروز | 172 |
| بازدید کل | 82419 |

