در راستای تقویت همکاریهای بینبخشی و بهبود وضعیت سلامت گروههای آسیبپذیر، نشست مشترکی با حضور دکتر امید بنفشی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران، رئیس بیمارستان و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست باتمانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور مدیران شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان سایر دستگاههای اجرایی عضو کارگروه، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در پی بروز حادثه تصادف جادهای در محور کامیاران به سنندج در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۴۰۴ و اتفاقات ناخوشایند پس از آن، جلسهای با هدف عذرخواهی رسمی، دلجویی و فرهنگسازی در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
در آیینی باشکوه، از تلاشهای صادقانه و سالها خدمت ارزشمند بازنشستگان سال ۱۴۰۴ شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان سینای شهرستان کامیاران تجلیل به عمل آمد.
در راستای حفظ سلامت عمومی و تضمین امنیت غذایی شهروندان، بیش از ۵ تن مواد خوراکی، آشامیدنی و همچنین اقلام آرایشی و بهداشتی تاریخمصرفگذشته و غیرقابل مصرف، با حضور مسئولین مربوطه در جایگاه دفع پسماند شهرستان کامیاران معدومسازی شد.
دکتر امید بنفشی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران، با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به عموم مردم شریف شهرستان کامیاران، همکاران پرتلاش حوزه سلامت و تمامی مسلمانان تبریک گفت.
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران به همراه رئیس بیمارستان و جمعی از پرسنل این مجموعه، با حضور در روستای کورهدره، برنامه پیادهروی را با هدف ترویج فرهنگ سلامت و پیشگیری از مصرف دخانیات برگزار کردند.